SKUNDŲ PATEIKIMAS IR GRĄŽINIMAS

Skundų pateikimas:
UAB „Šalavijas“ atsako už elektroninėje parduotuvėje bukimesveikesni.lt parduodamų produktų kokybę. Skundai dėl netinkamos prekės kokybės turi būti pateikti per 14d. nuo prekės gavimo dienos. Susisiekite su mumis el. paštu uabsalavijas@gmail.com, nurodydami problemos pobūdį.

Netinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas:

  • Jei prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę ją pakeisti į kokybišką prekę.
  • Privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką. Jei tokio paties produkto nėra sandėlyje, pinigai bus grąžinti.
  • UAB „Šalavijas“ apmokės visas siuntimo išlaidas, susijusias su nekokybiškų prekių keitimu.
  • Skundai, pateikti vėliau nei per nustatytą terminą arba be reikiamų įrodymų (pvz., nuotraukų), gali būti nepriimti.

Kokybiškų prekių grąžinimas:

  • Kokybiški maisto papildai (nepažeista pakuotė, nepasibaigęs galiojimo laikas) nėra keičiami ar grąžinami.
  • Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės turi būti:
    • Nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuklijuotos etiketės, nepažeista pakuotė ir pan.).
    • Nepraradusios vartojamųjų savybių.
    • Grąžinamos originalioje pakuotėje ir pilnos komplektacijos.
  • Būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą. Jei prekė neatitinka šių sąlygų, ji nebus keičiama ar grąžinamos už ją sumokėtos lėšos.

Pinigų grąžinimas:

  • Pinigai už grąžintas ar nepristatytas prekes pervedami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas, per 14d. nuo skundo pateikimo.
  • Jei mokėjote grynaisiais, būtina pateikti savo banko sąskaitos numerį.

Garantijos įsipareigojimai:
UAB „Šalavijas“ užtikrina, kad gausite užsakytus ir apmokėtus produktus. Esant nenumatytiems vėlavimams, informuosime Pirkėją el. paštu arba telefonu.

Ši svetainė naudoja slapukus, kad užtikrintų geriausią patirtį mūsų svetainėje